LEGO Friends, Rower do ratowania psów, 41738

36,49
(8)

LEGO Iconic, Róże, 40460

LEGO

LEGO Iconic, Róże, 40460

49,00

U Ciebie 24 April - 25 April

Dodaj do koszyka
LEGO NINJAGO, Mech żywiołu ziemi Cole’a, 71806

LEGO

LEGO NINJAGO, Mech żywiołu ziemi Cole’a, 71806

65,99

U Ciebie 24 April - 25 April

Dodaj do koszyka
LEGO City, Samochód wyścigowy i laweta, 60406

LEGO

LEGO City, Samochód wyścigowy i laweta, 60406

96,99

U Ciebie 24 April - 25 April

Dodaj do koszyka

Podsumowanie recenzji

Napisz recenzję
5
8
4
3
2
1

Średnia ocena

5.0
Ocena ogólna
5.0
Jakość
5.0
Cena
5.0

Opinie naszych użytkowników

1 z 1
anusia77
Recenzja dodana 23.08.2023
Lego jak zawsze świetne. Mały zestaw, ale są figurki i fajne akcesoria. Córka jest bardzo zadowona z prezentu. Ma już kilka zestawów, które ze sobą łączy i tak się bawi godzinami.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (1)
Jakość
5
Cena
5
Kasia
Recenzja dodana 22.07.2023
bardzo polecam - gwarantowana świetna zabawa, jak zawsze w przypadku Lego:)
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Aleksandra Góralczyk
Recenzja dodana 27.06.2023
Zestaw zawiera ciekawe elementy, ktore pozwalaja dzieciom rozwijac wyobraznie. Jest uzupelnieniem pozostalych zestawow Lego, dzieki czemu mozna bawic sie na wiele sposobow, odgrywac wiele scenek.
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Karol
Recenzja dodana 24.06.2023
Fajny zestaw. Pozwala na zabawę i jako samodzielny zestaw i jako część większej instalacji. Córce bardzo podobała się figurka dziecka i kupki.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Marli
Recenzja dodana 15.06.2023
Zestaw idealny na prezent zarówno dla chłopca jak i dziewczynki.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Maciek
Recenzja dodana 10.06.2023
Super zestaw. Pięciolatka złożyła z pomocą starszej siostry i od kilku godzin bawi się bez przerwy :-) W zestawie jest sporo elementów, które zapewnią kreatywną zabawę. Gorąco polecam!
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
wilma
Recenzja dodana 02.06.2023
Bardzo fajny zestaw, zarówno dla dziewczynek jak i chłopców. Dużo elementów, przejrzysta instrukcja, 6-7 latek sam da radę złożyć zestaw. Dzięki klockom dziecko rozwija swoją wyobraźnię.Dziecko obdarowane zadowolone. Polecam serdecznie zakup tego zestawu.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Alisa
Recenzja dodana 21.04.2023
We both 2 similar LEGOs with bicycles, and this is more sweet. It's all cause of little baby. Greate chose to by when you need a small kid to your collection
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (1)
Jakość
5
Cena
5