Smiki, samochód zdalnie sterowany, czerwony

Indeks: 2516796

Napisz recenzję i oceń
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zostań mistrzem kierownicy i poczuj się jak prawdziwy rajdowiec!

Zdalnie sterowany samochód Smiki to fantastyczna zabawka dla każdego małego fana motoryzacji.

  • zestaw składa się z modelu samochodu oraz kierownicy z przyciskami, dzięki której dziecko może sterować zabawką;
  • możliwe jest wykonywanie różnych manewrów, takich jak jazda na wprost czy skręt;
  • po naciśnięciu przycisku na karoserii zapalają się światełka i zabawka wydaje dźwięki imitujące prawdziwy samochód;
  • żywe kolory oraz zabawne dźwięki uatrakcyjniają zabawę.

Do poprawnego działania potrzeba baterii:

  • 2x1,5 V - pilot (baterie w zestawie)
  • 4x1,5 V - samochód (brak w zestawie)

 

Podsumowanie recenzji

Napisz recenzję
5
4
4
2
3
1
2
1
2

Średnia ocena

3.8
Ocena ogólna
3.7
Jakość
4.0
Cena
3.8

Opinie naszych użytkowników

1 z 1
Natalia
Recenzja dodana 25.05.2020
Fajny dla dwulatka ale starszak może nie być już tak zadowolony. Plusy: duży, ładny kolor, fajna kierownica i odgłosy. Minusy: szybko rozładowują się w nim baterie ( próbowaliśmy już 3 znanych marek)- potrzeba baterii i do samochodu i do kierownicy, auto skręca tylko w jedną stronę, ma krótki zasięg i mocno hałasuje.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
3
Cena
2
Gosia
Recenzja dodana 19.05.2020
Samochodzik wygląda ładnie, jest przyjemny w obsłudze, jednak po 5 minutach od rozpoczęcia zabawy przestał jeździć do przodu. Produkt zamówiony przez internet, przyjechała zabawka prawdopodobnie powystawowa z widocznymi śladami użytkowania.
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
1
Justyna
Recenzja dodana 03.05.2020
Samochodzik był prezentem i to bardzo trafionym. Świetnie jeździ jest zwrotny. Radość dziecka i jego reakcja bezcenna. Polecam
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
5
Cena
4
Justyna
Recenzja dodana 11.11.2019
Autko bardzo fajne, proste w użytkowaniu. Mój dwuletni maluszek dostał autko w prezencie na urodziny. Bez problemu radzi sobie z jego obsługą. Jest wytrzymałe, odporne na spadek z wysokości, oraz uderzenia. Świetnie sobie radzi na różnych powierzchniach. Autko w ciągłym użytkowaniu. Polecam
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Bym
Recenzja dodana 01.10.2019
Zasięg tylko.na dwa metry do sterowania. Bardzo słabo i strasznie halasliwa zabawka
Czy opinia była pomocna:Tak (0)Nie (0)
Jakość
3
Cena
1
Bernadetta
Recenzja dodana 12.12.2018
Autko bardzo fajne, obrotne, łatwe w sterowaniu. Minusem moze byc to ze wymaga duzo baterii (4 do autka i 2 do sterownika) i ze te baterie bardzo szybko sie wyczerpują. Mimo wszystko polecam :)
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
4
Cena
4
Joanna
Recenzja dodana 23.07.2017
Autko jest duże i robi wrażenie na dziecku. Baterie szybko się wyczerpują więc warto pilnować aby przycisk nie został włączony na trybie demo. Poza tym jest efektowne i sprawia frajdę naszemu trzylatkowi Polecam Zgadzam się też z opinią że jest niezniszczalny
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
5
Cena
4
Agnieszka
Recenzja dodana 17.07.2017
Bardzo fajna zabawka, także dla dziewczynki, moje córki (2 lata i 3,5 lat) obie bardzo chętnie się nią bawią:) jedyny minus - bardzo szybko zjada baterie;)
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (0)
Jakość
5
Cena
5
Anna
Recenzja dodana 08.05.2017
Kupiliśmy ten samochód dla chrześniaka i Karol jest zachwycony - ma niecałe trzy latka i bez większych problemów ogarnia przyciski na kierownicy. Samochód jeździ do przodu i do tyłu, wydaje dźwięki i błyska światełkami - jest naprawdę interaktywny :). Patrząc jak chrześniak co i rusz uderza w ścianę i inne przeszkody, bałam się, że autko nie przetrwa - moje obawy były jednak bezpodstawne, baterię dołączone tez wytrzymały całkiem długo. Z czystym sumieniem poleca :)
Czy opinia była pomocna:Tak (1)Nie (3)
Jakość
5
Cena
5