Tik Tak, Tik Tak. Którą godzinę pokazuje zegar? Naucz dziecko rozróżniać dzień i noc oraz w jaki sposób liczby są powiązane z konkretnymi porami dnia. Pociągnij za obie rączki jednocześnie, aby aktywować dźwięk Tik Tak, pociągnij raz jeszcze, a usłyszysz muzykę. Wspaniały trening dla rozwoju motoryki dużej oraz zrozumienia związków przyczynowo-skutkowych. W przypadku młodszych dzieci, zachęć je do przesuwania paluszkami wskazówek zegara oraz klikającego nosa, to wspaniały trening dla rozwoju motoryki małej. Etap 1 (6-12m) Cel: Przytulanie – budowanie poczucia bezpieczeństwa. Cel: Ćwiczenie słuchu i uwagi – obserwacja reakcji dziecka na odgłos. Cel: Stymulacja zmysłów – dotykanie i odczuwanie różnych faktur. Cel: Ćwiczenie motoryki małej - szeleszczenie. Cel: Ćwiczenia motoryki dużej – ciągnięcie za gryzaki. Etap 2 (12-24m) Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej – zakładanie opaski. Cel: Nauka części ciała i twarzy. Cel: Wskazywanie części ciała i twarzy. Cel: Nauka kolorów. Cel: Wskazywanie kolorów. Cel: Nauka liczb. Cel: Wskazywanie liczb. Etap 3 (24-36m) Cel: Wskazywanie godziny. Cel: Ćwiczenia poznawcze – nauka o dniu i nocy. Etap 4 (36m+) Cel: Odczytywanie czasu z zegarów. Cel: Wskazywanie poprawnej godziny. Cel: Wskazywanie godziny.
Metoda: Sowa jest wykonana z wysokiej jakości materiałów. Jest miękka i wygodna, idealna do przytulania. Przytulanie uczy dzieci troski o innych.
Metoda: Pociągnij dwa gryzaki aby wytworzył się dźwięk. Poruszaj sową i obserwuj czy wzrok Twojego dziecka podąża za zabawką.
Metoda: Sowa wykonana jest z różnego rodzaju materiałów. Powierzchnia zegara jest miękka. Na spodzie zabawaki znajdują się ziarenka i nierówny uchwyt z przodu. Zachęć dziecko do dotyku i wyczucia faktury i do żucia gryzaków.
Metoda: Uszy i skrzydła sowy są zrobione z szeleszczącego materiału. Zachęć dziecko do marszczenia uszu i skrzydeł by usłyszeć szeleszczący dźwięk oraz by poprawiać umiejętności motoryczne.
Metoda: Zachęć dziecko do ciągnięcia oba gryzaki obiema rączkami.
Metoda: Zachęć dziecko, aby zakładało i zdejmowało sowie opaskę.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania części ciała i twarzy.
Metoda: Wypowiedz część ciała lub twarzy i zachęć dziecko do wskazania jej na sowie.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania kolorów posługując się sową.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na sowie.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania liczb od 1 do 12.
Metoda: Wypowiedz liczbę i zachęć dziecko do wskazania jej na sowie.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania, która jest godzina.
Metoda: Używając otwartych oczu sowy i zamkniętych oczu, naucz dziecko pojęcia dnia i nocy. Rodzice mogą również wyjaśnić dzieciom,że sowy w przeciwieństwie do ludzi i większości zwierzą nie śpią w nocy a za dnia i są aktywne w nocy.
Metoda: Dzieci mogą odczytywać, która jest godzina, posługując się zagarami umieszczonymi na plecach sowy.
Metoda: Wypowiedz godzinę, którą dziecko ma wskazać na zegarze umieszczonym na plecach sowy.
Metoda: Wypowiedz godzinę i zachęć dziecko do wskazania jej na przednim zegarze.
Nr produktu: 5759052
:
Producent
:
Kolekcja
:
Przedział wiekowy
:
Płeć
:
Marka
:
Nazwa przedmiotu
:
Licencja
:
Licencja Lego
:
Rozmiar
:
Kolor łóżeczka
:
Materiał zewnętrzny
:
Permanent
:
Buty
:
Aparat foto (mpix)
:
Bateria
:
Rodzaj baterii
:
Bielizna
:
Cechy fotelika
:
Cechy leżaczka
:
Cechy piórnika
:
Cechy plecaka
:
Cechy wózka
:
błędny
:
Czas pracy na akumulatorze
:
Czas trwania
:
Czy produkt wysyłany losowo?
:
Czytnik kart?
:
Autor
:
Długość wkładki
:
Długość wkładki (cm)
:
Dotykowy ekran
:
Dubbing polski
:
Format
:
Format dźwięku
:
Format pliku
:
Format video
:
Gatunek
:
GPS
:
Gramatura (g)
:
Liczba graczy
:
Liczba klocków
:
Liczba kół
:
Liczba nośników
:
Liczba sztuk w opakowaniu
:
Ilustrator
:
Jakość zapisu video
:
Jeans Fit
:
Język
:
Karta graficzna
:
Karta pamięci
:
Klasyfikacja ADAC
:
Klasyfikacja PEGI
:
Koła wózka
:
Lampa
:
Lektor
:
Lektor język
:
Lektor (tak/nie)
:
Liczba kartek
:
Liczba rdzeni
:
Materiały dodatkowe
:
Modem
:
Napisy
:
Nuta zapachowa - On
:
Nuta zapachowa - Ona
:
Obsada
:
Okrycia
:
Oprawa
:
Liczba stron
:
Pamięć RAM (GB)
:
Pamięć wewnętrzna
:
Permanent
:
Platforma
:
:
:
:
:
Zwiększona wytrzymałość
:
Zoom optyczny kamery
:
Zoom optyczny aparatu
:
Zoom cyfrowy
:
Zdjęcia 3D
:
Zdalnie sterowany
:
Zawartość pudełka
:
Wzór, aplikacja, motyw
:
Wysokość buta
:
Wymiary
:
Wymiary materaca
:
Wymiary łóżeczka
:
Wymagania sprzętowe
:
Wykonawca
:
Wyjście HDMI
:
Wydawnictwo
:
Wydanie
:
Wstrząsoodporność
:
Wodoodporność
:
WIFI
:
Wielkość ekranu
:
Wersja językowa
:
Wejście słuchawkowe
:
Wariant
:
Tytuł oryginalny
:
Typ nośnika - elektronika
:
Typ matrycy
:
Typ ekspresu
:
Typ dysku twardego
:
Transmisja danych
:
Tracklista
:
Tłumacz
:
Tematyka/Przeznaczenie
:
Technologia ekranu
:
System operacyjny
:
Sukienki
:
Stroje kąpielowe
:
Stabilizator obrazu
:
Sposób zapięcia
:
Skarpety/Rajstopy
:
Skala
:
Seria
:
Ruchomy ekran LCD
:
Rozmiary konceptu
:
Rozmiar ramy
:
Rozmiar pieluch
:
Rozmiar koła
:
Rozdzielczość ekranu - komputery
:
Rozdzielczość
:
Rok wydania
:
Rodzaj zeszytu
:
Rodzaj zabezpieczenia
:
Rodzaj termometru
:
Rodzaj ramy
:
Rodzaj pieluch
:
Rodzaj perfum - Ona
:
Rodzaj perfum - On
:
Rodzaj nośnika
:
Rodzaj napędu
:
Rodzaj materiału
:
Rodzaj laktatora
:
Rodzaj krzesełka
:
Rodzaj kredek
:
Rodzaj kredek
:
Rodzaj kosmetyków
:
Rodzaj koła
:
Rodzaj farb
:
Rodzaj ekspresu
:
Rodzaj bloku
:
Reżyser
:
Puzzle temat
:
Liczba puzzli
:
Przekątna ekranu
:
Przebranie postać
:
Projektor
:
Procesor
:
Postać z gry
:
Postać pluszaka
:
Pojemność (ml)
:
Pojemność dysku twardego (GB)
:
Przedział wagowy
:
Opis bezpieczeństwa
:
Maks. ciężar dziecka (kg)
:
Temat puzzli
:
Moc (W)
:
K's Kids, Sowa, noc i dzień, zegar pluszowy
Podsumowanie recenzji
Jeszcze nikt nie dodał recenzji tego produktu